Bezorging & Verzendkosten

Bezorging & verzendkosten

Lees op deze pagina meer over de levering van je bestelling. Je vindt hier onder andere informatie over de verzendmogelijkheden, verzendkosten en de levertijden.

Verzendmogelijkheden
Vos Schoenen biedt twee mogelijkheden om jouw bestelling te verzenden.
1. Bezorgen in Nederland naar je thuisadres of naar een ander adres via PostNL (€6,95 verzendkosten).
2. Ophalen bij Vos Schoenen, (gratis). Wij vragen je om jouw factuur en identiteitsbewijs mee te nemen om de bestelling op te halen.

Verzendkosten
Om je bestelling te laten thuisbezorgen door PostNL betaal je binnen Nederland €6,95 verzendkosten. Voor bezorging aan adressen in België en Duitsland brengen wij, ongeacht het bedrag van de bestelling, €8,95 aan verzendkosten in rekening.

Levertijden
Wanneer je jouw schoenen thuis laat bezorgen of bij een PostNL punt laat afleveren, heeft Vos Schoenen een levertijd van 1 tot 3 werkdagen.

Feestdagen: PostNL streeft naar bezorging binnen 24 uur nadat de bestellingen vanuit Vos Schoenen bij PostNL zijn aangeboden. Tijdens zon- en feestdagen is PostNL gesloten en ontvangt en levert PostNL geen pakketten.

Niet thuis bij aflevering?
Wanneer de chauffeur een pakket niet bij je kan afleveren, biedt de chauffeur het standaard aan bij de buren. Als dit niet lukt, dan krijg je van de chauffeur een bericht met een ‘Niet-thuis-code’. Met deze code kan je op de website van PostNL een keuze maken voor een tweede pakketbezorging. Maak je geen keuze voor een tweede pakketbezorging? Dan wordt het pakket de volgende werkdag opnieuw bij je aangeboden.

Wanneer je bij de tweede aanbieding van het pakket niet thuis bent en de buren ook niet, kan je met de ‘Niet-thuis-code’ van de chauffeur de zending afhalen. Je hebt hiervoor drie weken de tijd, daarna gaat de zending terug naar de afzender.

Indien Vos Schoenen niet binnen 30 dagen een melding heeft doorgekregen dat de zending niet is afgeleverd, dat deze is beschadigd of vertraagd, dan wel dat de vervoersovereenkomst anderszins niet naar behoren is uitgevoerd, gaat Vos Schoenen ervanuit dat deze verzending goed is uitgevoerd. Hierna kan er geen aanspraak meer op het pakket gedaan worden.

Verkeerde levering
Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij bestellingen in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling per ongeluk onvolledig of onjuist geleverd wordt. In dat geval kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling bij ons melden. Stuur een e-mail naar info@vosschoenen.nl waarin je aangeeft wat er mis is gegaan. Vermeld hierbij je factuurnummer.